جهش تولید | پنج‌شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۹

یاری‌رسانی 10 میلیارد ریالی خیران آملی به مدارس - نمایش محتوای خبر

 

 

یاری‌رسانی 10 میلیارد ریالی خیران آملی به مدارس

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: هم‌اکنون 10 میلیارد ریال توسط خانواده‌ها و خیران در قالب تهیه تجهیزات، بهسازی مدرسه و تهیه زمین به مدارس این شهرستان کمک‌رسانی شد.

یاری‌رسانی 10 میلیارد ریالی خیران آملی به مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حمید محمدنسب عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش در این شهرستان در سه سال گذشته تاکنون به عنوان شورای برتر آموزش و پرورش مازندران معرفی شده است.

وی افزود: شورای آموزش و پرورش می‌تواند در راستای برطرف کردن مشکلات دانش‌آموزان نقش زیادی داشته باشد و باید بیشتر از گذشته به آن توجه کرد.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اعلام اینکه امروزه با توجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی جامعه، والدین و خانواده‌ها به همراه شهروندان کمک‌رسان ادارات آموزش و پرورش هستند، تصریح کرد: نیاز است از خیران مدرسه‌ساز و خانواده‌هایی که توجه زیادی به امر آموزش و پرورش در آمل دارند قدردانی و تجلیل شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه هم‌اکنون در امر مدرسه‌سازی شاهد تغییر ماهیت هستیم، بیان کرد: خانواده‌ها و آن دسته از افرادی که حتی دانش‌آموز در اداره آموزش و پرورش ندارند به یاری حوزه تعلیم و تربیت می‌آیند و با ساخت یک کلاس، یک یا چند نمازخانه و آزمایشگاه در امر خیر و تعلیم و تربیت مشارکت دارند.

محمدنسب اعلام کرد: سعی داریم اردیبهشت سال آینده از خیران و خانواده‌های مدرسه‌ساز آموزش و پرورش آمل قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 10 میلیارد ریال توسط خانواده‌ها و خیران در قالب تهیه تجهیزات، بهسازی مدرسه و تهیه زمین به مدارس کمک‌رسانی شد، خاطرنشان کرد: در زمینه سرویس‌های مدرسه نیز بین رانندگان تاکسی کلاس‌های توجیهی در این شهرستان انجام شده و در حال بررسی و پیگیری لازم برای خدمات بهتر به دانش‌آموزان هستیم.

مدیر آموزش و پرورش آمل با تاکید بر اینکه امروزه هنرستان کشاورزی غرب مازندران توانایی کشت گیاهان دارویی را دارد، بیان داشت: با این مرکز علمی می‌توان با تولید گیاهان دارویی دست به امر درآمدزایی در بین دانش‌آموزان زد.

این مسئول با اشاره به اینکه باید فاصله بین آموزش و پرورش، دانشگاه، اصناف و مراکز تولید برداشته شود، ادامه داد: هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش تلاش زیادی در علم‌آموزی و تولید دارند.

محمدنسب گفت: باید همانند کشورهای اروپایی و پیشرفته کارهای بنیادی را از پیش‌دبستانی آغاز کنیم و دست به فرهنگ‌سازی از پایه بزنیم.