رونق تولید ملی | یک‌شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۸

مازندران استان دانایی و دانامحوری است/‌دیار تبرستان بعد از ‌تهران بیشترین نخبه علمی ‌‌را ‌دارد‌ - صفحه اصلی.old

 

 

نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

مازندران استان دانایی و دانامحوری است/‌دیار تبرستان بعد از ‌تهران بیشترین نخبه علمی ‌‌را ‌دارد‌

مازندران استان دانایی و دانامحوری است/‌دیار تبرستان بعد از ‌تهران بیشترین نخبه علمی ‌‌را ‌دارد‌


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مازندران بعد از استان تهران بیشترین نخبه علمی کشور و در حوزه آموزشی و ورزشی رتبه برتر کشور را در اختیار دارد.

مازندران استان دانایی و دانامحوری است/‌دیار تبرستان بعد از ‌تهران بیشترین نخبه علمی ‌‌را ‌دارد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی یونسی در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: باید تلاش کنیم که یادمان انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و با همکاری بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقدامات انجام شده در دوران انقلاب و دفاع مقدس را به نسل‌های جوان انتقال دهیم. وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حماسه مردم آمل در سال 60 تصریح کرد: مردم آمل مظهر شرافت، آزادگی و دلدادگی هستند که از کیان انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری کرده و برگ زرینی بر تاریخ مردم مازندران رقم زدند. معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه باید تلاش کنیم که مجاهدت مردم ما در دوران دفاع مقدس ماندگار شود، تاکید کرد: برای مبارزه با دشمن باید با برنامه منسجم ایستادگی کنیم. وی با اشاره به وظیفه خطیر آموزش و پرورش در تربیت نسل‌های انقلاب خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که از انحراف نسل جدید جلوگیری شود. یونسی با بیان اینکه مازندران استان دانایی و دانامحوری است، افزود: مازندران بعد از استان تهران بیشترین نخبه علمی کشور و در حوزه آموزشی و ورزشی رتبه برتر کشور را در اختیار دارد. وی با اشاره به استعدادهای ارزشمند ورزشی مازندران در کشور گفت: ورزشکاران مازندران در مسابقات آسیایی به اندازه شش کشور این قاره مدال کسب کردند. معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به گسترش استفاده از فضای مجازی در سطح کشور و استان گفت: برنامه‌ریزی برای کاهش تهدیدات در فضای مجازی در برنامه کاری مسئولان به ویژه مسئولان آموزش و پرورش قرار گیرد. وی ادامه داد: آموزش و پرورش نقش بسیار اساسی در کاهش مشکلات اجتماعی به‌ویژه در فضای مجازی دارد و با توجه به ارتباط گسترده آموزش و پرورش با کودکان و نوجوانان باید بستری فراهم شود که دانش‌آموزان در فضای مجازی آسیب کمتری ببینند. یونسی با اعلام اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ارتباط خانواده با مدرسه باید تقویت شود، افزود: با نزدیک کردن ارتباط خانواده با دانش‌آموزان آسیب‌های اجتماعی موجود به خانواده‌ها تذکر داده می‌شود. وی در پایان گفت: برای کاهش معضل اجتماعی باید الگوی دهه 60 که تسلط فضای معنوی در جامعه زیاد بود اجرایی شود.