جهش تولید | شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

عرضه بیش از 3 میلیون‌ لیتر بنزین سوپر در ایام نوروز - صفحه اصلی.old

 

 

نمایشگر دسته ای مطالب

بازگشت به صفحه کامل

عرضه بیش از 3 میلیون‌ لیتر بنزین سوپر در ایام نوروز

عرضه بیش از 3 میلیون‌ لیتر بنزین سوپر در ایام نوروز


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از عرضه بیش از 3 میلیون‌ لیتر بنزین سوپر در ایام نوروز خبر داد و گفت: 52 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در شهرهای غرب مازندران، کار عرضه بنزین به گردشگران و سایر مراجعه‌کنندگان را با خدمات روان و مناسب بر عهده داشتند.

عرضه بیش از 3 میلیون‌ لیتر بنزین سوپر در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، سیدمحمود طاهری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه طی روزهای 20 اسفند 93 تا 15 فروردین سال‌جاری، خدمات لازم به گردشگرانی که این منطقه را مقصد سفر انتخاب کردند، به نحو مطلوب ارائه شد، گفت: در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 2.5 درصد افزایش عرضه بنزین را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در مدت 20 روزه تعطیلات نوروزی، 32 میلیون و 775 هزار لیتر مصرف بنزین شده بود، افزود: در سال‌جاری این رقم به 33 میلیون و 600 هزار لیتر رسید که نشان از رشدی 2.5 درصدی این فرآورده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، همچنین از عرضه بیش از 3 میلیون‌ لیتر بنزین سوپر در این ایام خبر داد و تصریح کرد: 52 جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در شهرهای غرب مازندران، کار عرضه بنزین به گردشگران و سایر مراجعه‌کنندگان را با خدمات روان و مناسب بر عهده داشتند.

وی خاطر‌نشان کرد: اعتبار پیش‌بینی شده لازم را که مبلغ 33 میلیارد و 400 میلیون تومان برای 48 ساعت و حتی بیش از آن را به‌صورت کامل برای خرید نقدی جایگاه‌داران در اختیارشان قرار گرفت.

طاهری اظهار کرد: به‌دلیل برودت هوا افزایش مصرف نفت سفید در مناطق کوهستانی و فاقد گاز طبیعی در این ایام به نسبت مدت مشابه سال گذشته از رشد 2.6 درصدی برخوردار شد.

وی اولویت گردشگری امسال بر مبنای روستاگردی را از دیگر عوامل افزایش آمار مصرف سوخت دانست و اظهار کرد: مصرف نفت‌گاز به دلیل محدودیت در حمل و نقل وسایط سنگین در راستای آرامش ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی با کاهش مصرف روبرو بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از عدم تغییرات محسوس مصرف CNG نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در مجموع براساس گزارش‌های گروه‌های بازرسی این شرکت و نیز بازرسی سایر نهاد‌ها، روند ارائه خدمات با رضایت همراه بود و در میان گردشگران و مسافران، اعتراض خاصی گزارش نشده است.

این مسئول همچنین با اعلام اینکه گروه‌های رسیدگی به شکایات این شرکت فعالانه به امور مربوط به مراجعان رسیدگی می‌کردند، افزود: طرح شکایات احتمالی مشتریان و یا جا گذاشتن کارت سوخت در محل عرضه فرآورده، بلافاصله مورد بررسی و حل و فصل قرار گرفت و با نظارت گروه‌های کنترل کیفی، فرآورده با کیفیت مطلوب به متقاضیان ارائه شد.