رونق تولید ملی | جمعه، ۲ اسفند ۱۳۹۸

رژیم غذایی در نوروز - نمایش محتوای تولیدات ویژه

 

 

رژیم غذایی در نوروز

زیرا معده ما به حجم غذای زیاد عادت می کند و با دریافت کالری اضافه دچار اضافه وزن می شویم.
کافیست بدانیم برای سوزاندن انرژی یک برش کیک ساده مجبوریم که یک ساعت پیاده روی تند انجام دهیم.قطعا می توان درک کرد که در ایام نوروز چند کالری اضافه را وارد بدنمان می کنیم و چه مقدار ممکن است دچار چاقی شویم.
خیلی از افراد با توجه به اینکه در این ایام استراحت بیشتری می کنند دچار چاقی و اضافه وزن بیشتری می شوند.
بنابر این سعی کنیم میز پذیرایی مان را با میوه ها ، آجیل ها ی خام و بی نمک ،میوه های خشک ،شیرینی های کوچک و کم شیرین بیاراییم.
بهتر است در این ایام وعده های اصلی غذایی سر جایش باشد و مصرف تنقلات را کاهش دهیم.برای جلوگیری از ریزه خواری و مصرف تنقلات ،در طول روز حتما صبحانه میل شود .صبحانه می تواند شامل تخم مرغ آب پز ،نان سبوس دار و انواع آب میوه های طبیعی باشد.



تازه ها