جهش تولید | چهارشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

راه‌اندازی سامانه تلفنی 1522 در شرکت آبفای شهری مازندران - نمایش محتوای خبر

 

 

راه‌اندازی سامانه تلفنی 1522 در شرکت آبفای شهری مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، احمد محمودی با بیان اینکه سامانه 1522 در حال حاضر فعال است، اظهار داشت: این طرح با هدف صرفه‌جویی در وقت مشترکان، افزایش کیفیت خدمات و تسریع در خدمت‌رسانی و ایجاد ارتباط دوسویه بین شرکت و مشترکین در این استان اجرایی شد.

وی اعتبار صرف شده برای راه‌اندازی این سامانه را 50 میلیون تومان دانست و ادامه داد: زیرساخت‌های اجرایی راه‌اندازی سامانه 1522 با همکاری شرکت مخابرات، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و پسامد از سال گذشته در مازندران فراهم شد.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای شهری مازندران با بیان اینکه در هنگام تماس در اختیار داشتن شماره پرونده، شماره کارت بانک عضو شتاب و رمز دوم الزامی است، اظهار داشت: در این سامانه امکان ثبت شماره تلفن مشترک با اولین تماس و اطلاع‌رسانی درباره آخرین مبلغ و مهلت پرداخت در دوره‌های بعدی وجود دارد.

محمودی به تشریح چگونگی پرداخت از طریق سامانه 1522 پرداخت و گفت: تماس با سامانه از طریق تلفن ثابت شهری، درج شماره پرونده مندرج در قبض آب، تایید شماره اشتراک توسط سیستم، درج شماره 16 رقمی کارت عابربانک عضو شتاب و رمز دوم از مراحل پرداخت غیرحضوری با این شیوه است.

وی تصریح کرد: در صورت پرداخت موفقیت‌آمیز علاوه بر اعلام کد رهگیری توسط سامانه، سیستم با بیان تشکر پرداخت شما را تایید می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای شهری مازندران بیان داشت: امکان اعلام بدهی، آخرین مهلت پرداخت، خرید انشعاب، تعویض کنتور و تغییر در تعرفه آب‌بها و افزایش سایر خدمات در این سامانه وجود دارد که در آینده اجرایی می‌شود.

محمودی با بیان اینکه تماس با سامانه 1522 برای مشترکان رایگان است، افزود: مردم مازندران در هر نقطه از استان می‌توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند.