جهش تولید | شنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۹

تولید برنامه های به روز برای حفظ مخاطب - نمایش محتوای تولیدات فضای مجازی

 

 

تولید برنامه های به روز برای حفظ مخاطب

تولید برنامه های به روز برای حفظ مخاطب


تولید برنامه های به روز برای حفظ مخاطب

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما در در آئین اهدای جوایز بخش صداتولید برنامه های به روز برای حفظ مخاطب در جشنوره تولیدات استان ها گفت: باید برای مخاطبان جوان برنامه های جدید و به روز تولید کنیم تا جذب رادیو شوند.
علی دارابی گفت: نقش رادیو در بلایای طبیعی مثل سیل و زلزله بسیار تعیین کننده است چرا که باید همیشه آماده باشیم.
وی افزود : باید امید بخشی و نشاط آفرینی را برای افزایش برنامه های طنز در دستور کار قرار دهیم.
معاون رسانه ملی گفت : برنامه های برند را در رادیو، حفظ، صیانت و تقویت کنیم.
دارابی با اشاره به لزوم تداوم آموزش برنامه سازان و حفظ برنامه های پر مخاطب در رادیو گفت : جریان سازی برنامه های رادیویی، هم افزایی در رادیو و تنظیم ساعت پخش برنامه ها متناسب با نیاز مخاطب، از مهم ترین ملزومات تولید و پخش برنامه های رادیویی است.
مدیرکل صدای استان ها نیز در این مراسم گفت: رعایت اصالت زبان و ادب فارسی از سیاست هایی است که در رادیو اجرایی می شود و امسال در ارزیابی ها به آن، جدی تر توجه خواهد شد.
وحید کمالی گفت: مجموعه جوایز این کمیسیون 51 جایزه در بخش اصلی، ویژه، رادیونما و رادیوهای شهری است و 22 جایزه در بخش جنبی در کمیسیون ها اهدا می شود.
بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، توسعه پایدار ؛رونق تولید، » تا یکشنبه 27 مرداد به مدت سه روز به میزبانی استان خراسان شمالی ادامه دارد