جهش تولید | دوشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

تغذیه افراد چاق در عید - نمایش محتوای تولیدات ویژه

 

 

تغذیه افراد چاق در عید

(كاهش مصرف كربوهيدرات‌ها، مواد نشاسته‌اي و قندي و چربي و استفاده از نوشابه‌هاي سنتي مثل دوغ به جاي نوشابه‌هاي گازدار، عدم مصرف چيپس و كاهش مصرف سرخ‌كردني‌ها و مصرف کافی سبزيجات تازه و ميوه‌ها و …) براي تحرك و فعالیت بدنی روزانه برنامه‌ريزي کرده و حتي در مسافرت تحرك و ورزش را فراموش نكنند تا به كاهش وزن مناسب و ايده‌آل دست یابند.
در صورتي كه علاقه خاصي به وعده هاي غذايي حجيم و بشقابهاي بزرگ داريد، براي دريافت ميزان كالري مناسب مي توانيد از حجم زيادي از مواد غذايي آب دار مانند سوپ استفاده كنيد. در سر سفره مهماني می توانید از غذاهايي مانند سينه مرغ، سالاد و يك كفگير برنج استفاده كنيد، اين روش باعث مي‌شود اولا زياد روي وزنتان تاثيرگذار نباشد، ثانيا ميزبان شما متوجه رژيم گرفتن شما نشود. ضمنا بهتر است مصرف آجيل و مغزها بمقدار متعادل و به عنوان ميان وعده مصرف گردد.



تازه ها