جهش تولید | پنج‌شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۹

برند از مهمترین عنصر بازاریابی است - نمایش محتوای خبر

 

 

برند از مهمترین عنصر بازاریابی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی موسوی صبح امروز در حاشیه برگزاري دوره آموزشی برند و برندسازي براي واحدهاي تولیدی و صنعتي استان اظهار داشت : ثبت برند مختص به توليد، براي جلوگيري از سوء استفاده، هم در سطح داخلي و هم در سطح بين المللي بوده كه در نهايت با صرف حداقل هزینه، نیازهای مشتری و افزایش رضایت آنها تأمین می شود.

موسوی تأکید کرد: در واقع، برند يكي از مهمترين عناصر بازاريابي و موفقيت يك مجمـوعه است که موجب ایجاد تصويري خاص و مثبت در ذهن عموم مخاطبین می شود.

وی تصریح کرد: هویت یک برند، یادآور مستمر و ثابت است از چهره یک برند که در همه جا قابل رؤیت و انگیزه بخش است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: این شركت تلاش می کند با برگزاری دوره های آموزش تخصصی برندسازی، گامی در جهت تقویت و ارتقاء برندهای واحدهای تولیدی و صنعتی در عرصه بازارهای داخلی و خارجی برداشته شود.